2012年7月3日 星期二

楊受成鬧劉浩龍 溝容祖兒 老闆唔開心! 師兄藏機心 又笨拙

楊受成鬧劉浩龍 溝容祖兒 老闆唔開心! 師兄藏機心 又笨拙

楊受成鬧劉浩龍 ! 試問一隻會生金蛋的女星,與人家拍拖,作為老闆,一定好嬲。師兄與祖兒戀情曝光,作為英皇老闆,一定反對女藝人拍拖,所以出口話師兄的行為是笨拙,言語間,又懷疑有人此舉另有目的。


 
圖︰楊受成鬧劉浩龍


質疑爆戀情居心叵測
楊受成鬧劉浩龍笨

(轉) 祖師戀曝光未及一周,男女主角劉浩龍(師兄)和容祖兒先後表態,直認戀情,雖愛得火熱,但祖兒伯樂、英皇老闆楊受成昨日首開腔談愛將戀事,不但沒送祝福,還嘲師兄過早張揚戀事的行為鹵莽兼笨拙,言語間又懷疑有
人此舉暗藏機心。

劉浩龍成功媾掂容祖兒,轟動全城,身為英皇金蛋的祖兒脫離剩女行列,卻未獲老闆楊受成祝福,楊受成昨日揶揄師兄過早張揚祖師戀太笨,看來這段情將凍過水。

祖兒昨午返灣仔英皇開會,卻未見熱戀中應有的甜蜜笑容,反而殘爆現身,問她昨晚可有睡覺?她說:「有。」可有與師兄通電,祖兒未有回答。祖兒現身不久,見老闆楊受成離開公司,問他是否贊成愛將祖兒拍拖?他先說:「佢鍾意我就鍾意。」但對二人合襯與否卻沒表態,之後他便上車離開。

「係咪真心鍾意佢」
大約4時多,楊受成折返公司,他提早在大廈側門落車,在街頭企足15分鐘做埋下半場訪問,對於祖師戀,他再說:「最緊要祖兒開唔開心,對方係咪真心鍾意佢,我哋都開心,錫佢嘅人開心,佢啲歌迷都開心,希望對方錫佢係冇其他目的。」言語間似暗寸有人公開戀情是攻心計。楊受成似很擔心祖兒,他說:「我哋咁錫佢,梗係擔心佢,希望祖兒揀到佢真正伴侶,錫佢嘅人。」可覺他們的知名度在不同層次?楊受成說:「感情唔係分等級同財富,唔好用呢啲嘢比較。」

祖師戀存在着女尊男卑,師兄在圈中半紅不黑,楊受成直言:「我唔識佢,我同佢也冇交往過。」記者指往後有機會常見祖兒男友師兄,楊受成說:「唔知,呢個睇祖兒。」楊受成身為祖兒老闆,他卻表示現在不會過問她的戀情,他說:「我邊有資格講,你老闆可唔可以令你鍾意乜嘢同乜嘢。講真如果10年前我會畀意見,今日唔會,佢咁大個女。」可會送上祝福?他說:「我哋希望佢開心,搵到佢鍾意嘅嘢,對方真心愛佢,唔係有其他目的。」

楊受成始終對師兄搶先爆戀情有微言,他狠批說:「對方好笨,咁早件事未穩健,感情未成熟就講出嚟。」可覺師兄博宣傳?楊受成質疑說:「佢有乜嘢目的,我唔敢講。」祖師戀是否太高調,他說:「如果佢珍惜,家開始階段唔應咁早講,我覺得有少少鹵莽。


keywork:楊受成鬧劉浩龍 溝容祖兒

0 意見:

張貼留言

技術提供:Blogger.